wtorek, 7 czerwca 2016

Każdy popełnia błędy.

Czesc...
Pewnie wielu z Was już nawet o mnie nie pamięta... i się nie dziwię, nie mam tego nikomu za złe. Sprawę trzeba przedstawic jasno- zawaliłam. Przygniotła mnie zbytnia ambicja. Teraz to się zmieni. Posty będą rzadziej, ale będą porządniejsze. Zmieniam grafik- przedstawię Wam go w kolejnym poście. Po drugie, zmieniam formę. Zostaję przy recenzjach (A jak!),  ale będą one pisane tekstem ciągłym, który wydaje mi się swobodniejszą formą. Czy do pierwszych urodzin bloga wrócimy do wcześniejszej formy? Ja dam z siebie wszystko! Pierwsza recenzja jutro, bo dziś muszę śmiagc na szkolną imprezę. ;)

~~Oliwia Olinek Ciri

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, aby Twój komentarz był zgodny z netykietą- nie używaj wulgaryzmów i nie obrażaj nikogo ;)