wtorek, 7 czerwca 2016

Nowy plan pracy.

Cześć :)
Przedstawiam Wam nowy plan pracy:

Poniedziałek- książkowy cytat.
Wtorek- przerwa.
Środa- recenzja.
Czwartek- przerwa.
Piątek- książkowy cytat.
Sobota- przerwa.
Niedziela- Poznaj mnie!

Serię książkowego cytatu już znacie ;) Formuła się nie zmienia ^^.
Recenzje, jak już wspominałam, będę wyglądały trochę inaczej, ale sądzę, że to wyjdzie nam wszystkim na dobre- taki tekst łatwiej się czyta, a mi- pisze.
Poznaj mnie- nowość, którą wymyśliłam przed chwilą! :D. Nie będzie to polegało na tym, że poznajecie MNIE, tylko różnych autorów. O każdym z nich będzie 15 ciekawostek. Choć może raz na jakiś czas pojawi się coś o mnie ;). W końcu coś tam też piszę, tylko skromniej XD.

A i jeszcze jedno- jeśli pewnego razu nie wstawię postu, nie przejmujcie się, a tym bardziej nie denerwujcie! :D Ja też jestem tylko człowiekiem, a teraz jeszcze przychodzi zmiana szkoły :/. Jeśli coś wypadnie mi z głowy, to nie koniec świata! :D

~~Oliwia Olinek Ciri

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, aby Twój komentarz był zgodny z netykietą- nie używaj wulgaryzmów i nie obrażaj nikogo ;)