środa, 15 czerwca 2016

"Paragraf 5" K.Simmons

Cześć!
Mam dziś dla Was kolejną recenzję. Jedziemy!

Ostatnio zabrałam się za książkę "Paragraf 5", napisaną przez Kristen Simmons. Dostałam ją na urodziny od przyjaciółki (Pozdro Dudu ;* ). Wydana przez Wydawnictw Dolnośląskie pozycja przykuła moją uwagę ze względu na opis z drugiej strony okładki. Ze względu na moje zainteresowanie wojną, także z perspektywy cywila. Spodziewałam się typowo wojennej opowieści, a dostałam jeszcze nutkę romansu, która nie powiem, spodobała mi się. Dzięki Rita! Najpierw zakochałam się w Zedzie, a teraz do mojego ideału dorzuciłam niektóre cechy Chase'a. Mój ideał jest coraz bardziej wygórowany XD. Od książki nie mogłam oderwać wzroku. Jeśli nagle Em nie musiała uciekać przed żołnierzami, to porywały mnie zawiłości związane z zakochaniem głównej bohaterki. Ponad 300 stron minęło mi jak 10 minut...

~~Oliwia Olinek Ciri

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, aby Twój komentarz był zgodny z netykietą- nie używaj wulgaryzmów i nie obrażaj nikogo ;)