wtorek, 19 stycznia 2016

"Wiedźmin- Wieża Jaskółki" A. Sapkowski

Cześć!
Z góry przepraszam, że wczoraj nie było recenzji, ale troszkę źle się poczułam :/. Dziś mam dla Was kolejną część Wiedźmina- Wieżę Jaskółki i niespodziankę na koniec :3 (A nawet trzy :3 )

Tytuł: "Wiedźmin- Wieża Jaskółki"
Autor: Andrzej Sapkowski
Krótki opis: Podróż bandy Szczurów nie kończy się za dobrze; ranną Ciri odnajduje pewien pustelnik. Cirilla opowiada mu swoją historię. Kompania Geralta ucieka królewskiej armii. Nowa sojuszniczka Wiedźmina ostrzega go przed zasadzką. Po wyzdrowieniu młoda Wiedźminka rozpoczyna poszukiwania owianej wiatrem tajemnicy Wieży Jaskółki. Gdy do niej dociera, odkrywa wiele tajemnic, które nie miały prawa zostać odkryte...
Moja ocena:  Kolejna świetna część sagi o Wiedźminie, przeczytana jednym tchem, pełna "Książkowych Kaców" ;) Dla wszystkich fanów fantastyki <3
Polecam dla: Jeśli chodzi o wiek, odsyłam do poprzedniego postu ;). Jak wiadomo, według mnie najlepsza polska saga, jak i najlepsza fantastyka, dla każdego wielbiciela fantasty :3

Niespodzianka 1: Postanowiłam dodać do moich recenzji kilka elementów :3.
-Rok wydania
-Oryginalny tytuł
:3
Niespodzianka 2: W momencie, gdy publikuję ten post, na moim blogu jest 777 wyświetleń. Zostały nam 23 wyświetlenia do równych ośmiu setek :3 W związku z tym, na 800 wyświetleń zrobię fakty o sobie, ale tym razem *POD OSOBNYM POSTEM* możecie zadawać pytania :). Wrzucę go jeszcze dziś ;)
Niespodzianka 3: Odnośnie 2... jest nas już trochę (nie tylko z Polski się pochwalę :3), więc może ustalimy jakiś taki znak rozpoznawczy? Podoba się Wam ten pomysł? Nawet, jeśli nie to trudno xD. 
OD DZIŚ ZNAKIEM "MOICH ROZDZIAŁÓW" JEST....
<8
Możecie w komentarzach lub gdzieś tam, np. na Snapie czy gdzieś tam :*.

~~Oliwia Olinek Ciri
<8

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, aby Twój komentarz był zgodny z netykietą- nie używaj wulgaryzmów i nie obrażaj nikogo ;)