czwartek, 21 stycznia 2016

"Kwadrans Cafe"

Cześć!
Dziś nie recenzja ;) Chciałabym Wam przedstawić najlepsze według mnie, miejsce publiczne do czytania. Jest to "Kwadrans Cafe"- toruńska kawiarnia. Znajdziemy tam świetny klimat, pyszne jedzenie, a także przemiłą obsługę. Jeśli nie wzięłaś/ nie wziąłeś swojej książki, bez problemu możesz rozkoszować się  ogólnodostępnymi tytułami różnych gatunków- kryminały, science-fiction, a także biografiami- każdy znajdzie coś dla siebie. W mojej ulubionej kawiarni świat zatrzymuje się, gdy popijając herbatę, pochłaniam kolejne rozdziały. (Tak jak wspominałam, kocham herbatę <3 ) Każdego serdecznie zapraszam :3.

"Kwadrans Cafe"
ul.Szosa Lubicka 166
Toruń



 ~~Oliwia Olinek Ciri

Ps. Już wiecie, że jestem z Torunia :3.

Ps2. Dziękuję za 901 wyświetleń <8 <8 <8 Jesteście niesamowici, kocham Was! <8 <8 <8 Pozdrowienia dla wszystkich czytelników- niektórych nawet z innego kontynentu bądź kraju <8.

Ps3. Kochani, to ja wpadłam na pomysł, żeby napisać ten post <8 Żeby nie było ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, aby Twój komentarz był zgodny z netykietą- nie używaj wulgaryzmów i nie obrażaj nikogo ;)