niedziela, 10 stycznia 2016

LBA!

Cześć!
Serdecznie dziękuję Lexi za nominację do LBA!
LBA... o co z tym chodzi?
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

 Jedziemy z pytaniami :)
1. Masz drugie imię? Jeśli tak, to jakie?

Nie, nie mam drugiego imienia ;).

2. Jak układasz książki na półce?

Nie mam jakiegoś konkretnego sposobu, ale serie zawsze są razem- tak samo, jak książki historyczne.

3. Wolisz krzyżówki, czy sudoku?

Jestem humanistką, ale sudoku też jest spoko, bardzo często rozwiązuje :D.

4. Ile centymetrów mają Twoje włosy?

Szczerze, to nie wiem. Sięgają mi prawie do pasa, bardzo je lubię i moim zdaniem są bardzo ładne ;).

5. Nosisz kolczyki?

Czasem mi się zdarza, ale nie bardzooo rzadko.

6. W jakim sklepie ostatnio byłaś?

Dziś odwiedziłam Matrasa i wróciłam z trzema nowymi nabytkami :D.

7. Masz jakieś fandomowe rzeczy?

Mam bransoletkę i naszyjnik z Kosogłosem i już idzie do mnie wiedźmiński medalion ;).

8. Jaką wodę wolisz?

Nie mam jakiś takich upodobań xD.

9. Robisz jakieś rzeczy własnoręcznie?

Czasem jak mam wenę mi się zdarzy :D Najczęściej robię zakładki ;).

10. Jakich perfum używasz?

(Nie ma promocji, nikt mi za nic nie zapłacił :P ) Black XS Pink, Chic Paris :3.

11. Co myślisz o moim blogu?

Polecam! Polecam! Bardzo fajny :D

To były moje odpowiedzi, jeszcze raz dziękuję Lexi i zapraszam do niej: http://olabylexi.blogspot.com/

A ja nominuję Ariadne z Kołonatnika Ariadne. Nie nominuję więcej osób, bo nie wiem kogo :P .Oto moje pytania do Ciebie:

1.Ile masz książek?
2.Jaki masz telefon?
3.Skąd wziął się pomysł na bloga?
4.Jak długo myślałaś nad nazwą?
5.Lubisz herbatę? :D
6. Ulubiony aktor/aktorka?
7.Co sądzisz o hejterach?
8.Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
9.Co byś zrobiła, gdybyś wygrała 1.000.000 zł?
10.Lubisz swoją klasę?
11. Co byś zmieniła w moich recenzjach?
------------------------------------------
Spodobało Wam się? Dowiedzieliście się czegoś ciekawego? Piszcie ;)
Ja jeszcze raz zapraszam do dziewczyn:

http://www.olabylexi.blogspot.com/
http://kolonotatnikariadne.blogspot.com/
 :)
~~Oliwia Olinek Ciri

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, aby Twój komentarz był zgodny z netykietą- nie używaj wulgaryzmów i nie obrażaj nikogo ;)