wtorek, 26 stycznia 2016

"Czas Honoru- W imieniu Rzeczypospolitej" J. Sokół

Cześć!
Przepraszam, że mam drobne opóźnienie, ale wciągnęłam się w układanie puzzli, a potem zasnęłam XD. Wstawię Wam fotę jak już je ułożę ;).

Tytuł: "Czas Honoru- W imieniu Rzeczypospolitej"
Autor: Jarosław Sokół
Rok wydania: 2014
Oryginalny tytuł: "Czas Honoru- W imieniu Rzeczypospolitej"
Krótki opis: Władek jest więziony i torturowany na Pawiaku. Jego młodszy brat robi wszystko, by uwolnić go z rąk Gestapo. Janek wbrew zasadom szuka Leny, wciąż wierząc, że jego ukochana żyje. W tym czasie Bronek próbuje zapanować nad nowymi ludźmi, którzy starają się wymusić zaplanowanie akcji mszczącej jego brata.  Co będzie z Władkiem? Czy ludzie Bronka podejmą ryzyko, narażając swojego przełożonego?
Moja ocena: "Czas Honoru" jak zawsze trzyma w napięciu, ukazując terror wojny. Szczególnie w tej części spodobały mi się rozdziały zatytułowane Dziennik Leny, pomimo tego, że serialowej bohaterki zbyt nie polubiłam.
Polecam dla: osób lubiących książki historyczne, które chciałyby zakosztować ciut lżejszej części gatunku ;).


Wybierz książkę, którą mam zrecenzować! :)
A. "Czas Honoru"
B. "Wiedźmin"
C."Koleżaneczki"
Piszcie! ;)

Chciałabym jeszcze jedną rzecz powiedzieć... niektóre posty mają po 175, 136 wyświetleń, a niektóre tylko po 2 lub 4... wiecie, o co chodzi, nie? ;)

~~Oliwia Olinek Ciri 

*Przepraszam za jakość zdjęcia*

4 komentarze:

Pamiętaj, aby Twój komentarz był zgodny z netykietą- nie używaj wulgaryzmów i nie obrażaj nikogo ;)