środa, 20 stycznia 2016

Kocham Was!/ Fakty o mnie :D

Cześć!
Jesteście NIESAMOWICI!!! W kilka godzin nabiliście 23 wyświetlenia! Dlatego zamiast 23 faktów, będą 33 ;) Powiem to jeszcze raz... w dokładnie 8 miesięcy wyświetliliście moje posty 801 razy! JESTEŚCIE NIESAMOWICI!

1. Jestem harcerką od czerwca 2014.
2. 220? 218? Coś takiego :P.
3. Jestem jedynaczką.
4. Uwielbiam Radio Young Stars <8.
5. Nie lubię bananów xD (Z pozdrowieniami dla Matiego xD).
6. Moją najlepszą przyjaciółką jest Ama <3 <3 <3.
7. Mam czarno-czerwoną Fishkę.
8. Kiedyś trenowałam łyżwiarstwo i do tej pory uwielbiam jeździć.
9. Bloga założyłam dokładnie 20.06.2015.
10. Jestem w klasie B.
11. Już wcześniej chciałam założyć bloga, ale nie miałam pomysłu na nazwę i byłam przekonana, że nikt nie będzie tego oglądać :3.
12. Zawsze przestrzegam świętej zasady: "Najpierw książka, potem film".
13.Igrzyska Śmierci przeczytałam w 5 dni (822 strony).
14. Jestem bałaganiarą.
15. Uwielbiam siedzieć w nocy.
16. Moja klasa uważa, że jestem w sekcie i jem koty -,-.
17. Mam blond włosy, mniej więcej do pasa.
18. Mam wadę wzroku, ale małą.
19. Moje oczy mają nieokreślony kolor (niebieskoszarozielone?).
20. Mój pies jest suczką rasy York, która wabi się Minnesota.
21. Ciągle jestem głodna XD.
22. Kocham podróżować.
23. Chciałabym zwiedzić cały świat.
24. Mam uczulenie na borówki.
25. Jestem Tropicielką (II Belka Harcerska).
26. Kocham świeczki i ogień, dlatego mówią, że jestem piromanką...
27. W wiadomościach itp. zawsze stawiam polskie znaki i przecinki i itd.
28. Obecnie na liście do kupienia mam 154 książki.
29. Zawsze przywiązuję się do bohaterów i mam załamkę po przeczytaniu.
30. Kocham herbatę <3 <3 <3.
31. Nie umiem za dobrze śpiewać i rysować :P.
32. Ale i tak śpiewam :3.
33. To już wszystko!

Jeśli chcecie, zadawajcie mi pytania w komentarzach :)

Dziękuję Wam bardzo,

~~Oliwia Olinek Ciri

2 komentarze:

  1. Jesteś śwwietna <3 Uwielbiam twój blog <3 mam pytanko ; czy lubisz mortadele? :D Drugie pytanko; wierzysz w przyjaźń damsko-męską? Iiii ostaaatnie; trenujesz cos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ama <3 <3 <3
      Ciebie jako mortadelę kocham <3 :*
      Wierzę :D
      Kickboxing ;) http://mojerozdzialy.blogspot.com/2015/12/mikoajki-12-faktow-o-mnie.html

      <3 <3 <3

      Usuń

Pamiętaj, aby Twój komentarz był zgodny z netykietą- nie używaj wulgaryzmów i nie obrażaj nikogo ;)