poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Wyzwanie życia

Cześć moi kochani Książkoholicy!

Chciałabym Was poinformować, że w związku ze zbliżającym się rokiem szkolnym postanowiłam podjąć wyzwanie... I to nie byle jakie wyzwanie :3 W  ciąg trwania roku szkolnego (10 miesięcy, jakby ktoś nie wiedział ;) ) przeczytam 75 książek. Może dla niektórych to mało, ale jak dla mnie- aktywnej osoby uczącej się dwóch języków, której zależy na ocenach, przy ograniczonym czasie to na prawdę sporo :). W dodatku, zachęciłam do podjęcia takiej próby mojego przyjaciela, który czyta tylko lektury. Jednak jego próg jest... troszkę niższy. Ma przeczytać 7 książek. :) Jak na niego, to i tak sporo ;) Będziemy to wzajemnie kontrolować po przez listę :) Was też serdecznie zachęcam do podjęcia podobnego wyzwania  :) A z wynikami moimi i Matiego będziecie na bieżąco :) Trzymajcie za nas kciuki :)

~~Oliwia Olinek Ciri

5 komentarzy:

  1. Witaj! Zostałaś nominowana przeze mnie do Kulturalna Mapa TAG. Więcej informacji tutaj - http://olabylexi.blogspot.com/2015/09/kulturalna-mapa-tag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :D Post pojawi się dziś wieczorem albo jutro :)

      Usuń
    2. Mam już 5 książek i właśnie czytam szóstą, chyba powinienem się wyrobić do piątku ;D

      Usuń

Pamiętaj, aby Twój komentarz był zgodny z netykietą- nie używaj wulgaryzmów i nie obrażaj nikogo ;)