niedziela, 23 sierpnia 2015

"Wiedźmin- Czas Pogardy" A. Sapkowski

Cześć moi Maniacy Książek :)

W dzisiejszym Wieczornym Poście przedstawię Wam drugą część sagi o Wiedźminie Geralcie.

Tytuł:"Wiedźmin- Czas Pogardy"
Autor: Andrzej Sapkowski
Wydawnictwo: SuperNOWA
Krótki opis: Geralt najmuje człowieka, który ma zdobyć dla niego informacje o Rience'ie. Na wyspie, na której Yennefer wraz z Ciri spotykają Wiedźmina odbywa się wielki zjazd magów. Podczas imprezy zachodzi zamieszanie, przez które Geralt  jest zmuszony walczyć z Dijskrą i ratować Dziecko-Niespodziankę. Po całym zajściu Ciri, nie wiadomo dlaczego, znalazła się na pustyni. Do Wiedźmina przebywającego z Driadami dołącza się bard Jaskier.
Moja ocena: Część pełna przygód, w wielu momentach mrożąca krew w żyłach oraz podnosząca poziom adrenaliny do maksimum. Całą książkę przeczytałam w kilka godzin, nie mogąc oderwać się od zajęcia. Zupełnie zapomniałam o tym, że człowiek musi coś jeść ( a to mi się raczej rzadko zdarza ;) ).
Polecam dla: Tak, jak wspomniałam w opisie poprzedniej części "Wiedźmina" ;) http://mojerozdzialy.blogspot.com/2015/06/wiedzmin-krew-elfow-sapkowski.html

#wieczornypost

Dobranoc Książkoholicy :*

~~Oliwia Olinek Ciri
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, aby Twój komentarz był zgodny z netykietą- nie używaj wulgaryzmów i nie obrażaj nikogo ;)