niedziela, 23 sierpnia 2015

Zakupy :)

Cześć Książkoholicy!

Cały czas przeżywam to, że kończę sagę "Wiedźmina"... Aby poradzić sobie z tym problemem, wybrałam się do księgarni :) Kupiłam sobie: "Dotyk Julii", "Musiałam umrzeć" , "Więzień Labiryntu" oraz całą trylogię "Igrzysk Śmierci" w jednej książce ;). Na razie "Dotyk Julii" ma moja przyjaciółka i mówi, że świetna książka ;). A wy? Kupiliście sobie jakieś książki w wakacje? Piszcie w komentarzach tytuły :).

~~Oliwia Olinek Ciri

Ps. Tak sobie teraz pomyślałam, że może fajnie by było, gdybym dodawała zdjęcia do opisów. Napiszcie, co o tym sądzicie? ;)

2 komentarze:

  1. Zdjęcia przykuwają uwagę - dodawaj :) Wtedy jakoś lepiej się czyta.
    W te wakacje nie kupiłam dosłownie nic bo zasypują mnie egzemplarzami do recenzowania. Więc moje plany czytelnicze takie jak czerwona królowa, dary anioła, trylogia czasu i masa innych wspaniałych książek odeszła w zapomnienie.

    Zapraszam do mnie :)
    recenzjeksiazkomaniacy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią wpadnę :) Mam też polubioną stronkę na Facebooku ;) Co do zdjęć- dziękuję bardzo za radę, następny post już z obrazkiem ;) Życzę miłego czytania :)

      Ps. Jako, że jet to pierwszy komentarz na moim blogu, dostajesz ode mnie dedyk :) Napisz z jaką postacią oraz jak podpisać ;)

      ~~Oliwia Olinek Ciri

      Usuń

Pamiętaj, aby Twój komentarz był zgodny z netykietą- nie używaj wulgaryzmów i nie obrażaj nikogo ;)