czwartek, 20 sierpnia 2015

Powrót niczym JJayJocker!

Witajcie  Książkoholicy!

Po mojej baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo długiej przerwie, spowodowanej wakacjami, czyli moimi wyjazdami, problemami z Internetem i sprawami osobistymi POWRACAM! Naprawdę serdecznie Was przepraszam. Jednak nie mam dobrych wieści, ponieważ pod sam koniec sierpnia mam biwak harcerski ^^ co wiąże się z nieobecnością i brakiem dostępu do Internetu... Ale ne martwcie się ;) Mam taki pomysł... Na blogu stworzyłbym "Dzień z Autorem". Polegałoby to na tym, że wstawiam zdjęcie jakiegoś autora, opowiadam o nim, mówię o jego książkach itp. :) Fajny pomysł? Piszcie w komentarzach ;)

Ps. Dziękuję Wam za 100 wyświetleń! Jest to dla mnie naprawdę ważne :) Jeśli macie jakieś wskazówki albo rady, piszcie śmiało w komentarzach ^^

~Oliwia Olinek Ciri

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, aby Twój komentarz był zgodny z netykietą- nie używaj wulgaryzmów i nie obrażaj nikogo ;)