sobota, 12 września 2015

"Dziewczynka z parku" B. Kosmowska

Cześć! Dziś pokażę Wam piękną książkę polskiej autorki, która nawet dorosłego potrafi doprowadzić do łez. Zapraszam do czytania!

Tytuł: "Dziewczynka z parku"
Autor: Barbara Kosmowska
Wydawnictwo: Wydawnictwo ab
Krótki opis: Wzruszająca historia o dwójce dzieci pokrzywdzonych przez los- Andzi, której zmarł tata oraz Jeremiaszu chorym na cukrzycę. Obydwoje odnajdują promyczek szczęścia we wspólnych spacerach po parku. Jak ułoży się ich życie?
Moja ocena: Świetna książka potrafiąca wywołać łezkę wzruszenia nawet największego twardziela. Polecam każdemu!
Polecam dla: Wiekowo książka nie ma żadnych ograniczeń, jednak dzieci młodsze niż 8 lat mogłyby nie zrozumieć przekazu, jaki nam daje. Dla dorosłych, a szczególnie rodziców, obowiązkowo.

~~Oliwia Olinek Ciri

Ps. Dziś bez zdjęcia, bo zbieram się do wyjazdu po nową półkę ^^
Ps 2. Tag będzie jutro, cały czas analizuję pytania ;)

1 komentarz:

  1. Łezka u twardziela?

    Hm.. płakałam na 2 książkach, które zdążyłam przeczytać w swoim życiu, a mimo że mam 17 lat to było ich sporo.. :)

    No i co mi pozostaje?
    Trzeba po nią sięgnąć. :)

    Pozdrawiam
    Iza z bloga
    ksiazkomaniacyrecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, aby Twój komentarz był zgodny z netykietą- nie używaj wulgaryzmów i nie obrażaj nikogo ;)