piątek, 1 kwietnia 2016

"Mroczne umysły" A. Bracken

Cześć!
Dziś kolejna recenzja :)

Tytuł: "Mroczne umysły"
Autor: Alexandra Bracken
Rok wydania: 2012
Oryginalny tytuł: "The Darkest Minds"
Krótki opis: OMNI- tajemnicza choroba, która pojawiła się znikąd. Pojawiła się znikąd i donikąd zabiera dzieci, których dotknęła. Zielony? Niebieski? Żółty? Pomarańczowy? Czerwony? Jeśli okażesz się którymś z tych, dla wszystkich pozostaniesz już tylko tym kolorem. Kolorem, który może zagrozić  władzy. Kolorem, który najłatwiej zamknąć w obozie. Tak ja mnie.
Moja ocena: Pierwsza cześć serii "Mrocznych umysłów" całkowicie mnie pochłonęła. Nie byłam w stanie oderwać się od książki, czasem nawet czytałam ją na lekcjach (Tak, ochrzan był, ale są rzeczy ważne i ważniejsze. Tylko nie bierzcie ze mnie przykładu xd). Po jej skończeniu nastąpiła typowa reakcja po przeczytaniu każdej tak świetnej książki- "To koniec? Musiało stron zabraknąć!!!".
Polecam dla: Dolną granicę wieku zaznaczyłabym przy około dziesiątym roku życia. Strażnicy obozu potrafią być bardzo okrutni, a fakt, że nastolatka może wniknąć do czyjegoś umysłu i wymazać wspomnienia może nieźle namieszać w głowie młodszym dzieciom ;)

~~Oliwia Olinek Ciri

Ps: Spodziewajcie się małych ogłoszeń ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, aby Twój komentarz był zgodny z netykietą- nie używaj wulgaryzmów i nie obrażaj nikogo ;)