niedziela, 29 listopada 2015

(Wyczekany) "Czas Honoru- Turyści Sikorskiego" J. Sokół

Cześć!
To znowu ja :). Dziś lecimy z recenzją pierwszej części z serii książek wzorowanych na serialu pt. "Czas Honoru". Osobiście uwielbiam ten serial, a oglądając go przeżywałam z postaciami wszystkie wydarzenia. Gdy się skończył chciało mi się płakać ;( A teraz recenzja :)
Tytuł : "Czas Honoru- Turyści Sikorskiego"
Autor: Jarosław Sokół
Wydawnictwo: Zwierciadło
Krótki opis: Akcja zaczyna się od niecnych planów oficera Abwehery- Martina Halbem (nie wiem, jak się odmienia niemieckie nazwiska, jeśli ktoś się zna, mógłby mnie poprawić ;) ), który ma na celu wprowadzenia swojego agenta- dawnego oficera, do "Dwójki". W pierwszym tomie poznajemy czterech polskich żołnierzy szkolonych w Anglii. Już niedługo mają zostać zrzuceni do Polski. Czy coś im w tym przeszkodzi?
Moja ocena: Jak już mówiłam, kocham "Czas Honoru" <3. Po obejrzeniu serialu miałam duże wymagania w stosunku do książki i nie zawiodłam się. W serii pojawia się wiele wątków oraz wydarzeń nie zamieszczonych w odcinkach, co powoduje, że dowiadujemy się wielu bardzo ciekawych rzeczy :).
Polecam dla: I znowu problem książek o tematyce wojennej :/. Zawsze powtarzam, że wszystko zależy od psychiki. W "Czasie Honoru" nie ma zbyt dokładnie opisanych scen śmierci w stylu: I wtedy wszystkie wnętrzności rozprysnęły się dookoła, brudząc twarz mężczyzny... jednak pojawiają się nieliczne przekleństwa. Raczej postawię na 12+ :)




Ps. W trakcie tego weekendu na moich półkach pojawiło się wiele nowości, m.in: Harlan Coben, tom poezji ( <3 ), który już przeczytałam ;), Jo Nesbo albo Ene, due, śmierć :D Opisy w swoim czasie ;)

~~Oliwia Olinek Ciri

Ze szczególnymi pozdrowieniami dla Emila U. oraz pani M. S :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, aby Twój komentarz był zgodny z netykietą- nie używaj wulgaryzmów i nie obrażaj nikogo ;)