sobota, 28 listopada 2015

Na co wpadłam?

Cześć! Dziś pisałam pierwszą olimpiadę - z polskiego (tą ważniejszą ;) ). Nie potrafię powiedzieć, czy przejdę, ale jak dostane jakąś informację to dam Wam znać ;) Dziś wpadłam na pomysł. Mianowicie, do czasu mojej drugiej olimpiady (5.12.2015), czyli przez tydzień piszcie w komentarzach tytuły książek, które przeczytaliście. 1 tytuł = 1 fakt o mnie :D Fakty piszę sama, więc nie dawajcie pytań ;) 1 osoba może dodać 1 komentarz, ale liczą się wszytkie tytuły, które napisze w pierwszym komentarzu. Liczę na Was ;)

PS. Recenzja pojawi się jutro. Jeśli się popiszecie, to fakty już w mikołajki (06.12.2015 :D )

~Oliwia Olinek Ciri

5 komentarzy:

  1. Papierowe Miasta - Oceń tę ksiazke jest super ,Wiedźmin,Kamienie na szaniec,Tunele
    PS. A ja głupi czekałem od 9 rano na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Papierowe miasta" stoją na półce, czekają na swoją kolej ;) Ale będą :D.
      Ps. Czytając "Wiedźmin" pomyślałam o całej serii, a więc 9 faktów ;) Łącznie 12 :D

      Usuń
  2. mam nadzieje, że przejdziesz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Ale co ma być to będzie, zobaczymy jak się wszystko potoczy ;)

      Usuń

Pamiętaj, aby Twój komentarz był zgodny z netykietą- nie używaj wulgaryzmów i nie obrażaj nikogo ;)