niedziela, 21 czerwca 2015

"Kamienie na szaniec" A. Kamiński

Cześć! Na pierwszy ogień pójdą "Kamienie na szaniec"  :)

Tytuł: "Kamienie na szaniec"
Autor: Aleksander Kamiński
Wydawnictwo: Książnica
Krótki opis: Wspaniała książka opowiadająca o młodości, wojnie, walce, prawdziwych przyjaciołach, życiu i śmierci. Troje najlepszych przyjaciół działających aktywnie w harcerstwie nagle zastaje okupacja. Mały sabotaż, dywersja, otwarte walki, akcje obrabiania okupanta, odbijanie kolegów- to wszystko staje się codziennym życiem ludzi z Szarych Szeregów. Mając niepełna 17 lat muszą przejść w dorosły, odpowiedzialny świat, nie porzucając nauki i życia osobistego.
Moja ocena: Świetnie napisana książka przekazująca wszystkie wartości, jaki są potrzebne człowiekowi, aby postępować dobrze. Zawiera zarówno wzruszające, jak i wzmacniające, motywujące momenty. "Kamienie na szaniec" tak wciągnęły mnie swoją treścią, że przeczytałam książkę zawierającą 204 strony w niecałe 2 dni. Sądzę, że każdy, prędzej czy później, powinien przeczytać tą książkę.
Polecam dla: Jak już wcześniej wspomniałam, sądzę, że tą książkę powinien przeczytać każdy, jednak ze względu na niektóre fragmenty dolną granicą wieku czytelnika powinno być 11-12 lat.

~~ Oliwia Olinek Ciri

1 komentarz:

  1. Cóż. Jeszcze nie czytałam i chyba skomentuję dogłębniej, gdy przeczytam
    ~A

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, aby Twój komentarz był zgodny z netykietą- nie używaj wulgaryzmów i nie obrażaj nikogo ;)